חייג עכשיו: 050-2244871

מעכב בעירה לעץ

מעכב בעירה לעץ של אבידר הנו חודרן המעכב אש לשימושים פנימיים וחיצוניים, הינו פירוליטי ומוכן  לשימוש .לאחר הטיפול, מעכב הבעירה של אבידר  מתייבש בצורה שקופה ולא ניכר על פני השטח.

מעכב בעירה של אבידר ,הנו חודרן המעכב אש מרוכז במידה גבוהה ובעל תכונות הספגה משמעותיות . מעכב בעירה תוכנן לחדור ולעכב בעירה בצורה יעילה במבנים בעלי פתוחים וסגורים.

 

לאחר הטיפול ,השטח המטופל ייחשף ללהבה פתוחה ומעכב בעירה של אבידר יצור מצב של כיבוי עצמי של האש , בצורה פירוליטית עם כמות מינימלית של עשן ולא יאפשר מעבר אש.

מעכב האש של אבידר אינו רעיל, מגן בצורה מושלמת, אינו מכיל חומרים מסוכנים לסביבה, והוא פשוט לתפעול. מעכב בעירה של אבידר נבדק ע"י מכון התקנים ונמצא מתאים לתקן ישראלי 755.
מעכב – בעירה הינו חודרן מעכב אש המיועד  לנייר, קש, פרגולה, רצפות דק, צימרים, מבני עץ, גדרות, עץ קשה וכו'.

מעכב בעירה 1 של אבידר  פותח לחדירה עמוקה לתוך סיבי העץ. הוא מתחבר למבנה המולקולרי של סיבי העץ ואוטם אתו.

מעכב הבעירה עשיר בפולימרים החזקים שכלולים בהרכב החומר מכיוון שהוא מתחבר לעץ, אינו מאפשר התלקחות. מעכב הבעירה זה אינו רעיל ובמצב התייבשות הנו שקוף.

מעכב הבעירה של אבידר  מכיל חומרים שמגנים על העץ מפני מזיקים ופטריות.
שימושים אופייניים מסעדות, מלונות, בתי חולים, בתים, בתי אבות. עמיד בניקוי יבש עד 200 פעמים. מעכב בעירה אבידר 1 מתחבר למבנה המולקולרי של סיבי העץ, ואוטם את העץ בפולימרים החזקים שכלולים בהרכב החומר. מכיוון שהוא מתחבר לעץ,ו אינו מאפשר התלקחות, החודרן משפר דחיית חום.
בנוסף, הוא מכיל חומרים שמגנים על העץ מפני מזיקים ופטריות.

 

מעכב בעירה 1C – כמו מעכב בעירה 1 אך לשימוש רק לחומרים המכילים מעל 25% חומר סינטטי. כל החומרים לא רעילים, מתייבשים ללא סימן, חברותיים לסביבה ולא מורגש שינוי בבד.

במגוון קיים מעכב בעירה לברזל, פלדה , בעמידות של 120 דקות .